Uchwała Nr IX/49/2007
UCHWAŁA Nr IX /49/2007
RADY MIEJSKIEJ W TUCZNIE
z dnia 19 czerwca 2007 r.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Tuczno oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego gminnej instytucji kultury za I półrocze.
Na podstawie art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319) Rada Miejska w Tucznie uchwala, co następuje:
§ 1
Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Tuczno za I półrocze powinna obejmować:
1) Część tabelaryczną zawierającą:
a) zestawienie wykonania dochodów i wydatków, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej,
b) zestawienie udzielonych dotacji, z tego:
- dotacji dla zakładów budżetowych,
- dotacji celowych na zadania publiczne wykonywane przez organizacje pozarządowe,
- pozostałych dotacji celowych na zadania publiczne,
c) zestawienie realizacji inwestycji wymienionych w załączniku do uchwały budżetowej ,,Limity wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne Gminy Tuczno”,
d) zestawienie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Tucznie,
e) informację na temat gospodarki środkami finansowymi zakładów budżetowych,
f) zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych wraz z wykazem jednostek, które utworzyły rachunki dochodów własnych.
2) Część opisową zawierającą:
a) omówienie stopnia realizacji dochodów budżetowych,
b) omówienie stopnia realizacji wydatków bieżących i majątkowych budżetu gminy,
c) omówienie przychodów i rozchodów budżetowych,
d) omówienie stopnia realizacji przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Tucznie.
§ 2
Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego gminnej instytucji kultury za I półrocze powinna obejmować:
1) Część tabelaryczną zawierającą zestawienie wykonania planu finansowego instytucji, w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym wraz z wyszczególnieniem stanu należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
2) Część opisową zawierającą omówienie stopnia realizacji planu finansowego instytucji, ze szczególnym uwzględnieniem odchyleń od planu.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Tuczna.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Marcin Majchrzak
Uzasadnienie
do uchwały Nr IX/49/2007
Rady Miejskiej w Tucznie
z dnia 19 czerwca 2007r.
W związku z art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.) określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego za pierwsze półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury za pierwsze półrocze, uwzględniającą w szczególności stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sieczka | 04-07-2007 12:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-07-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sieczka | 04-07-2007 12:47 |