Zarządzenie Nr 7 Burmistrza Tuczna
Zarządzenie Nr 7/2007
Burmistrz Tuczna
z dnia 05 lutego 2007r.
Zmieniające zarządzenie Nr 36/2004 z dnia 29 października 2004r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Tucznie ze zm.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
W Zarządzeniu Nr 36/2004 Burmistrz Tuczna z dnia 29 października 2004r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Tucznie. Zmienionego zarządzenia Nr 18/2005 z dnia 21 lipca 2005r. i Nr 54/2006 z dnia 5 grudnia 2006r. wprowadza się następujące zmiany:
-
§ 7, pkt. 4 otrzymuje brzmienie:
-
Główny Księgowy Budżetu - „GB”
-
Stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej - „BF-II”
-
Stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej -„BF-III”
-
Stanowisko pracy ds. podatków - „BF-IV”
-
Stanowisko pracy ds. obsługi kasowej - „BV-V”
-
-
§ 7, pkt. 11 otrzymuje brzmienie:
„ Samodzielne stanowisko ds. ogólno-rolnych, gospodarki gruntami rolno-leśnymi i ochrony środowiska - :GRLOŚ”
-
§ 7, pkt. 13 otrzymuje brzmienie:
„Samodzielne stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, budownictwa i inwestycji - „GPBI”
-
§ 29 otrzymuje brzmienie:
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. ogólno-rolnych, gospodarki gruntami rolno-leśnymi i ochrony środowisko należy:
-
wykonanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt,
-
sprawowanie nadzoru nad gospodarką łowiecka,
-
wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzanie spisów rolnych i statystyki rolnej,
-
współdziałanie w zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt gospodarskich i dzikich,
-
gospodarowanie i zarządzanie gruntami rolnymi i leśnymi, w tym użytkowanie, sprzedaż i dzierżawa,
-
prowadzenie rejestru gruntów rolnych,
-
prowadzenie i aktualizacja lasów niepaństwowych,
-
prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa i leśnictwa,
-
współdziałanie ze służbami kwarantanny w zakresie ochrony roślin uprawnych przed chorobami, szkodnikami i chwastami,
-
realizacja ustawy o scalaniu gruntów i wymianie gruntów oraz gruntów ochronie gruntów rolnych,
-
przeciwdziałanie nieformalnemu obrotowi gruntami rolnymi i leśnymi,
-
wykonywanie zadań wynikających z obowiązujących przepisów ochrony środowiska, gospodarki wodnej, ochrony złóż mineralnych i ochrony przed zanieczyszczeniami,
-
praca i współdziałanie z organem państwowej instytucji sanitarnej, państwowej instytucji ochrony środowiska oraz innymi organami w sprawach związanych z ochroną środowiska.
-
§ 31 otrzymuje brzmienie:
„ Do zadań samodzielnego stanowiska ds. gospodarki przestrzennej, budownictwa i inwestycji należy:
-
przygotowanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
-
koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
-
koordynacja i obsługa działań związanych z prowadzeniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
-
przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
-
prowadzenie i aktualizacja rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
-
ocena zmian zagospodarowania przestrzennego Gminy i przygotowanie wyników tej oceny,
-
prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z prowadzeniem tego rejestru,
-
rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenów wyszukanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
-
opracowanie wniosków do programu prac geodezyjnych i kartograficznych właściwych jednostek organizacyjnych służby geodezyjnej odpowiednio do potrzeb planowania przestrzennego, a także zlecanie tych prac,
-
prowadzenie i nadzór inwestycji gminnych, w tym przygotowanie dokumentacji technicznej wraz z uzasadnieniami oraz ich rozliczenie,
-
nadzór nad realizacją inwestycji, generalnych remontów i modernizacji przeprowadzanych w jednostkach organizacyjnych Gminy,
-
wyposażanie gruntów w urządzenia komunalne - wspólnie ze stanowiskiem ds.. gospodarki mienie gminnym,
-
sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym budynku Urzędu, dokonywanie okresowych przeglądów w tym zakresie,
-
wydawanie wniosków, przyjmowanie zawiadomień związanych z ochroną zabytków i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
§ 2
Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 31 grudnia 2006r.
Zastępca Burmistrza
Krzysztof Hara
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | 07-02-2007 12:06 | |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 07-02-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | 26-02-2007 12:07 |